14.50

"Hej

Vill du går ner i vikt? Det är enkelt bara man vill.

Följ följande råd så kan jag lova dig att du rasar i vikt.

1, Ät 4 gånger om dagen. Frukost, lunch, mellanmål, middag.
2, Ligg på drygt 2000 kcal per dag. Detta leder till 100%
säker viktnedgång. Du äter mindre än vad du gör av med,
och då går du ner i vikt.
3, Drick inte alkohol. Det förstör din fettförbränning i 1 - 2 veckor
vilket leder till att du har svårare att gå ner i vikt.
4, Träna såsom styrketräning, powerwalk etc 3-5 ggr i veckan.
(Inte nödvändigt för att gå ner i vikt, utan nyttigt för kropp och en snyggare kropp)"

en kommentar jag fick igår. jätttte bra tips tycker jag! det är precis
så där jag vill ha det spikat. men är det någon som vilket sätt det
är lättast att räkna kalorier på? jag är urkass på sånt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2000 kalorier är waay too many om du vill gå ner i vikt

2008-11-22 @ 17:20:57
Postat av: Karin

2000 kalorier är väl för att hålla vikten? Jag är 13 och äter typ max 1500 för att hålla vikten.

Hur som helst: få tag i en såndär viktväktar-katalog! De är fantastiska. Allt finns nerskrivet, fast i points. Ska du gå ner i vikt kan du väl äta runt 17 per dag. Det finns massor av kategorier; frukter, grönsaker, nötter, kött, bröd, dricka, mjölkprodukter, osv. Lycka till på förhand! :)

2008-11-22 @ 23:28:01
URL: http://kkaarriinnss.blogg.se/
Postat av: amanda

japp de e verkligen to mutch med 2000! runt 1500 ska de va ... men vem pallar räkna haha.



drick mycket vattenn och spring ofta! lyckatill ..



om de inte funkar såå vet jag att GI funkar skiiitbra! men det e ju dock en livsstil!



XOXO

2008-11-23 @ 21:04:47
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0