19.47

sovit en hel del idag. från tre tills nu. jag gick och la mig
för jag va så jävla arg. haha. så somna jag. nu är jag jätte
pigg och skulle gärna gå ut och gå, men idol börjar snart
och jag ska duscha före. det där jag menar också? alltid
massa ursäkter. JAJA

ingen match i helgen. så jag måste faktiskt tvinga mig själv
ut och gå, eller göra någon annan slags träning.

nu ska jag duscha! efter att ha ätit mat, mos&falukorv med
broccoli och lök. någon som vet när det är försent att äta mat?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad glad jag blev av ditt svar. =D

och att jag var till nytta ;-).

Delger gærna tips.. =)) ^^



Smoothies lindrar gott søtsug.. ;)

Annars kan man gøra en skål med müsli och yoghurt (jag brukar ofta ta någon yoghurt som smakar något ex, jordgubb, tranbær, melon.. Istællet før vanlig tråkig yoghurt, sætter också lite færg på tillvaron..) =)

En mix av frukt ær också en bra grej.. Lite banan, æpple, melon, vindruvor osv.. (det man tycker om) som man skivar upp i en skål. Och då menar jag inte att småæta detta under hela dagen.. Før det ær lætt gjort kan jag lova, haha.

Sallad ær också en bra grej.. Tomat, gurka, sallad och vad mer man kan tænka sig ha i..

Grønsaksstænger ær en liten variant.. Gurka, tomat, paprika som man skær som "pinnar" kanske æven kan dippas i en dipp, dock ær inte jag så inne på dippar..

Smørgås, en vanlig hederlig. Brød med pålægg.. Eller knæckebrød.. =)



Jao, det var vad jag kom på nu.. Hoppas det hjælper till något.. =))

2008-11-21 @ 23:17:44
URL: http://dendarjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

läs på internet. finns jätte många bra sidor.

2008-11-22 @ 11:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0