21 november 2008

alltså. tack för alla tips! <3 men nu är det såhär att
jag vet vad jag ska göra. och jag vet hur man går ner
i vikt oså, MEN JAG KOMMER INTE IGÅNG? varför
kan jag bara inte sluta äta massa jävla äcklig mat?
fattar inte varför min hjärna skiker att den vill ha det!
jag vill vara en nyttig människa. jag skulle vara så

himla stolt över det! vi tar ett exempel här, när jag är

på stan med mina kompisar. så är man SKIT hungrig

och det är de med, så säger jag.. "måste vi äta på

donken?" nej säger de, så blir det IALLAFALL donken

för att det är billigt och man är typ van? jag vill inte.


ok, nu kommer det en bild på min kropp från april 08.

jag ser fortfarande ut såhär, om inte värre. hjälp mig.

ge mig motivation. hur börjar man?


u-s-c-h


Kommentarer
Postat av: Paulina

Det finns nyttigare alternativ där också, men jag kan hålla med om att när man väl stigit in på Max, BK eller McDonald's så väljer man ändå alltid det onyttigaste!

2008-11-21 @ 18:23:14
URL: http://bryno.blogg.se/
Postat av: J

gör upp ett schema för dig och sedan när du har klarat det typ i 2 v lr mera belönar du dig själv med något så du har något att se framemot, försök göra det hela till något roligt :)

2008-11-22 @ 18:01:50
URL: http://jaennys.blogg.se/
Postat av: Karin

Ersätt godis med typ nötter, gräddglasss med isglass, försök byta ut till mindre feta alternativ.

Börja jogga, eller i alla fall gå eller cykla.

2008-11-22 @ 23:32:45
URL: http://kkaarriinnss.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sätt inte förstår press på dig i början, Börja inte stenhårt. För då lovar jag dig att du kommer tröttna efter några dagar.

Börja med att göra ett schema som du strikt ska följa, gå en runda varje kväll. Simma är med välrigt bra träning, börja springa intervaller "Spring 3 minuter, gå 5." Där kan du göra lite som du vill med tiderna.



Välj bort godis, fett ska de vara lite i maten ändå, för de är konstigt nog nyttigt. man behöver få i sig en mängd fett också. Sluta inte att äta. Ät dina mål i lagom prtioner. Du kommer må spykisgt och fysiskt dåligt om du inte följer målen.



När du kommit in i en rytm så fortsätter du sådär. Gym och gympa finns ju också. Jätteroligt när man väl kommit igång. Tänk på att de tar tid, de blir inget resultat efter en vecka alltid. Utan ge de tid och ge dig fasen på att du ska klara detta. SKit i vad alla andra tycker. du är bra som du är. Alla är vi olika.



Lycka till!!

2008-11-23 @ 16:08:57
URL: http://emelielenaelinor.blogg.se/
Postat av: Abdi

daaamn, sexig kropp !!

2008-11-29 @ 15:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0