22 november 2008

hallå bloggen. idag har inte ätit frukost, bara godis. låter bra va?
men seriöst. jag sitter och kollar på ett program på fyran, överviktiga
människor. alltså herregud så dem ser ut. och om jag ska vara
ärlig så blir jag peppad av att kolla på dem, för jag vet att jag inte är
lika stor som dem. dem väger typ 270kg, jag väger 200kg mindre
än dem. haha!

jag vet att jag inte är FET men jag har massa överflödigt som är
helt onödigt och som skulle gå ganska snabbt att få bort. men
det är som sagt så himla svårt att komma igång.

jag har mina dagar, då jag skulle kunna hänga mig själv för att
jag har så dåligt självförtroende. sen finns det såna dagar, som
idag. alltså.. jag ser mig själv liiite bättre. det finns dem är MKT
större änjag, och det vet jag. men jag måste göra mitt bästa!

bara jag som liksom.. väntar på någonting? man skjuter alltid
upp sin träning och sånt och liksom väntar på ett bättre tillfälle.
men vad är det för tillfälle? :/


herregud säger jag bara. är jag påväg dit...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag tror du skulle behöva prata med någon som kan hjälpa dig med ditt självförtroende, då jag tror att det är det största problemet, och inte din vikt. Du stirrar dig dessutom blind på vikten, vilket många ofta gör. Det är farligt det som du håller på med, och jag hoppas att du inser det innan det är försent. Jag hade haft min vackra storasyster kvar hos mig idag, om hon hade kunnat inse vilken vacker flicka hon var, innan allt var försent. Take care.

2008-11-29 @ 12:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0