24 november 2008

C om julafton:
Grattis. du är påväg mot en s'ker ätstörning som kommer skada dig fysiskt och psykiskt men framförallt som kommer förstöra ditt liv, när man är undernärd så funkar inte hjärnan, man vill bara ligga hemma så ens vänner orkar man inte umg¨ås med. skolan går åt helvete då du inte kan koncentrera dig. vad är det då värt n'r du inte ens orkar visa upp din nedbantade kropp?

och VAD FAN tror du att du bidrar till när du tvingar på folk dina bantingstankar, fyfan för det beteendet, tänk på de som är ätstörda eller os'äkra edan som läser dina "tips" eller vad fan du nu skriver. skäms på dig, vet din mamma om den här bloggen?

GRATTIS iaf. Tack för vad du bidrar till!!!!!!

fan va gullig kommentar:') ryser nästan. den där jävla ärthjärnan som skrev dedär
har nog missuppfattat mig lite. nu är det såhär att det är just sådär jag mår nu.
alltså "man vill bara ligga hemma så ens vänner orkar man inte umg¨ås med. skolan går åt helvete då du inte kan koncentrera dig." 
 
jag försöker inte bidra till ett skit? skrev det typ första
inlägget att jag skiter i om jag har 1 eller 5644656547 läsare
om dan. hihihihihihihihh
 jag gör dehär bara för min skull för att jag vill må bättre
och ha bra självförtroende. leva sunt. punkt slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0