: (

dagens vikt: 67.7
säger ju det. på en
vecka:  +1.1 kg


det här är så jävla meningslöst.

Kommentarer
Postat av: Carmen

hej hej :)



kolla gärna in veckans fredagsfräckis i min blogg :)

pussas carmen

2008-11-21 @ 15:31:09
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: linda

jag föreslår att läsa boken the secret. där är ett kapitel om typ viktminskning och hur man ska få motivation coh kraft för att komma igång.

2008-11-21 @ 15:38:37
URL: http://starbuck.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Mhmm... Hoppas jag med. Tänker ha det de typ tre första gångerna så att jag kommer igång. Annars står jag där på gymmet och stirrar lite dumt på alla grejer och sätter mej på en cykel i typ tio minuter och går sedan därifrån :P

900 kronor kostar det typ för tre gånger. Heeelt sjukt!

Ser att du har gått upp i vikt. Det gör jag också ALLTID när jag börjar tänka på vad jag äter/gör. Det är helt sjukt. Sen ger jag upp och går in i gamla banor igen, då går jag ner i vikt, fast känner mig fetare liksom... Undrar varför det är så... Men vi måste fortsätta kämpa på!!!! Vi får inte ge upp!

Massa kramar

2008-11-21 @ 15:44:38
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Helt pløtsligt læser jag øverallt om folk som vill sluta med onyttigheter.

Jag finner min inspiration från andra bloggar och från folk som lyckas med att hålla sig ifrån detta "dåliga"..

Men jag tycker att man inte ska skærma av sig helt från det osunda. Jag har lovat mig sjælv att jag ska få æta osunt på måndag. Børjar med en vecka i taget och sæger till mig sjælv "Behøver jag verkligen den dær chokladen?" nær jag ær søtsugen.. Det var jækligt svårt i børjan av veckan. Men idag kænner jag inte lika stort behov att få något søtt eller någon skræpmat.jag har ætit pizza och færdiglagat varje dag ett tag nu, kænde att det inte var vært det før min hy blev sæmre och mina tænder kændes æven de sæmre.



Var tredje eller fjærde timme ær kanske en bra utgångspunkt, kænner alltid vid dessa tidpunkter att jag behøver ha i mig något.

Såhær kør en kompis till mig;

På morgonen frukost.. Några timmar senare bara någon frukt, sedan lættare lunch.. Någon frukt innan han børjar med maten.. Sedan mat.. litet mål på kvællen.



Dock har jag inte føljt detta iom att jag just nu ær sjukskriven och passar på att sova lite længre om dagarna så lunch blir det oftast inte, "frukost, mat, något på kvællen..". Iof har jag tagit någon frukt vid søtsug, eller gjort iordning något så jag kan stilla suget, och mellan måltiderna..

2008-11-21 @ 15:57:48
URL: http://dendarjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Læste føresten om en tjej som stillade sitt søtsug vid att gøra några armhævningar eller situps nær hon kænde søtsuget.. Sedan tog hon ett glas vatten och något att æta så gick det øver før henne.. Kanske inte funkar på alla men ett litet tips som man kan testa.. =)

Man ska lyssna på sig sjælv som individ.. Saker som funkar før andra kanske inte funkar før en sjælv, våga testa sig fram..

Hoppas jag gav dig lite push eller inspiration..

Ha en fin dag.. =)

2008-11-21 @ 16:00:47
URL: http://dendarjenny.blogg.se/
Postat av: Linda-Lie

Hej:)

Det är inte lätt att gå ner i vikt, jag har erfarenhet av det. Men jag vet att det krävs en massa vilja och att det går!

Jag har lyckas gått ner 40kg idag väger jag runt 60kg...



Om du behöver några tips eller har funderingar, tveka inte att höra av dig:)

antingen via min blogg eller mail [email protected]



2008-11-21 @ 16:27:16
URL: http://misscherry.blogg.se/
Postat av: marcus

Du kanske har fått mera muskler? :D

Vad har du aktivt gjort för att komma i bättre form?



:o

2008-11-21 @ 17:39:32
URL: http://mktbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0